Menu
TOPZINE.cz
Art & Design

Vyhrály designovou zeď na klíč. Kolej Sázava ožila barvami

Redakce

Redakce

6. 3. 2012

OBR: Lemond FinalMotiv z limitované edice lahví Becherovka Lemond se vyjímá na zdech jednoho pokoje koleje Sázava. Designeři navštívili studentský pokoj v rámci spotřebitelské soutěže Becherovka Lemond.

Vše začalo 5. října 2011, kdy byly odhaleny 2 designy limitované edice lahví Becherovka Lemond. Autory jsou Alica Gurinová (25) z Bratislavy a Luke Tomski (23) ze Zlína. V rámci tohoto projektu také vymalovali v tomto stylu dva kluby v Táboře a Brně.

Důvodem této iniciativy je fakt, že byly prodány 2 miliony litrů tohoto nápoje. Nápoje, který se stal oblíbenějším a distribuovanějším, než výrobce vůbec čekal. Od uvedení tohoto produktu na trh uplynuly právě 3 roky.

OBR: Becherovka začátek

Nevýrazný studentský pokoj potřeboval změnu. Zdroj: Becherovka

Studentky Jana Junghansová a Michaela Škopíková pokusily své štěstí, když přihlásily svůj pokoj do webové soutěže. Úkolem bylo zachytit prostor k vymalování s lahví z limitované edice. Mimo triček a stylových lahví bylo pro jednoho šťastlivce možné vyhrát vymalování stěny přímo dvěma zmíněnými designery.

Hlasování rozhodlo ve prospěch těchto dvou studentek Vysoké školy chemicko-technologické. Počin je o to zajímavější, že se jedná o pronajímaný pokoj studentské koleje. Nájemnice si výmalbu pochvalují jako určitou „rekonstrukci“ interiéru pokoje.

OBR: Lemond Final

Konečná podoba výzdoby pokoje na Sázavě

Becherovka tímto projektem opět potvrdila svou otevřenost designu. V minulosti jsme mohli sledovat designerskou soutěž o unikátní skleničku na Becherovku. Proběhla právě potřetí a od Velikonoc si vítěznou skleničku budete moci v balení koupit v obchodech.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Vyhrály designovou zeď na klíč. Kolej Sázava ožila barvami