Za pár dní zachvátí Českou republiku obrovská nákupní Horecká a s ní spojené mega slevy, které na nás křičí z každé strany. Správně, je tu čas oblíbených povánočních výprodejů a tedy i čas výhodných nákupů. Ačkoliv nákupem v tomto období můžete ušetřit i tisíce korun, není všechno zlato co se třpytí. Nedejte se opít rohlíkem. I nakupování ve výprodejích má totiž svá nepsaná pravidla.
Aby výhodné nákupy byly opravdu výhodné
Blíží se čas Vánoc, a tedy i čas těch nejvýhodnějších nákupů v roce. Není se ani čemu divit, slevy přece mohou sahat až do výše 80%. Výhodné akce budou přitom gradovat i po novém roce a pokračovat budou až do vyprodání zásob. Nenechávejte nic náhodě, nyní můžete nakoupit všechno to, co jste do Vánoc nestihli za mnohem lepší ceny.
Tip od nás: Milujete povánoční výprodeje, ale otravují Vás ty nekonečné fronty v obchodech? Zkuste to jinak! Navštivte kupónový web Vašekupóny.cz a v sekci Výprodeje najdete ty nejlepší slevy na jednom místě. Nakupte výhodně hračky, kosmetiku, oblečení, bytové doplňky či nábytek a nebudete litovat. Výprodej v Bonprix, Pandora nebo Okay přece vždy potěší.
Nákupní šílenství jako první odstartují právě e-shopy již 25.12. a postupně se k nim přidají i kamenné obchody, které první zákazníky přivítají už 27. prosince.
Slevy, akce a výprodeje
Jak nepodlehnout nákupní horečce a rozeznat, zda je daná sleva skutečnou slevou a nákup se opravdu vyplatí? Viz, na co nás obchodníci nejvíce lákají.
• Jedna z nejnekalejších praktik některých obchodníků souvisí právě s cenou zboží. Není totiž žádnou raritou, že některé obchody ceny zboží nejdříve navýší, aby je pak mohli následně snížit. Řeč je o fiktivní slevě. Ve skutečnosti si totiž zákazník nakoupí zboží za původní cenu. Všímejte si cenovky. Pokud na těch se slevou chybí původní cena, může jít o právě tento případ.
• Ošidit se však můžete i zcela jiným způsobem. Někteří obchodníci totiž s oblibou vykládají na své pulty i několik let staré kolekce, kterých se neumí zbavit. Vy tak sice nakoupíte se slevou, ale zaplatíte za něco, co má možná mnohem nižší hodnotu.
• Nalákat na výhodnou nabídku nás mohou i jinak. Asi všichni známe výhodné nabídky 2 + 1 zdarma. Cena za jeden kus však bývá obvykle vyšší, než by byla například při slevě – 50%.