Agentura Czech Tourism přišla s novou kampaní, která má do povědomí obyvatel České republiky vnést přesvědčení, že lázně slouží k zahnání každodenního stresu a načerpání energie a nových sil.
Lázně Luhačovice, Zdroj: sxc.hu
Kampaň běží od října do prosince letošního roku. Agentura Czech Tourism chce cílovou skupinu upozornit na to, že v českých lázních jsou pro ně připraveny relaxační, preventivní a regenerační wellness programy.
Kampaň je určena pro české samoplátce středního nebo vyššího věku se středními a vyššími příjmy, kteří mají rádi aktivní životní styl.
Kampaň si klade za cíl pokračovat v rostoucím trendu návštěvnosti českých lázní. Podle statistik přijíždí do lázní stále více Čechů, kteří nemají lázeňský pobyt předepsaný lékařem. Souvisí to se zvyšujícím se zájmem o nové a netradiční zážitky.
Medicínský wellness
Tato služba láká každoročně více návštěvníků. Jedná se o klasické wellness procedury prováděné s využitím přírodních zdrojů léčivých látek. Lékař, který na procedury dohlíží, zde pak vystupuje v roli konzultanta a poskytuje rady návštěvníkům lázní v oblasti výživy, cvičení a regenerace.
Nabídka pro potenciální klientelu českých lázní je po finanční stránce skutečně široká a nikoli nedostupná. K dispozici jsou jak rodinné penziony, hotely běžného standardu i hotely luxusní, pětihvězdičkové. Takže si z nabídky vybere skutečně každý.
Kampaň probíhá na Internetu na zpravodajských a tematických serverech, a to prostřednictvím bannerové reklamy, hypertextové reklamy, PR článků a reklamy ve vyhledávání a kontextu.