Chodíte rádi do restaurace? Určitě ano a určitě už se vám stalo, že jste tam seděli a číšník v nedohlednu. Možná už jste kolikrát měli chuť prostě se zvednout a odejít nebo jste to i udělali. Nyní přichází novinka pro všechny uživatele chytrých telefonů, ale i pro provozovatele restauračních zařízení. Je tu mobilní aplikace Já, Číšník. Jak funguje a proč je tak zajímavá, se dočtete v našem článku.
K čemu slouží aplikace Já, Číšník
Možná se ptáte, proč byste si kvůli objednání jídla v restauraci měli stahovat nějaký program do mobilu. Jídlo si přece zvládnete objednat i tak. Samozřejmě ano, ale někdy to trvá opravdu dlouho, než si můžete objednat, než bude jídlo hotové a nedej bože, když vám během jídla dojde pití. Další čekání vás potká ještě při placení. S novou aplikací Já, Číšník všechny tyto starosti odpadnou. Nepotřebujete číšníka proto, abyste si objednali jídlo, obsluhujete se v momentě, kdy chcete a potřebujete a stejně tak je to i s platbou. Vše probíhá přes váš mobilní telefon. A pokud byste se při takové rychlosti služeb trochu nudili, umožní vám aplikace i „pokecat“ s lidmi v restauraci. Už žádná nuda a čekání a jako bonus možná naleznete i nové přátele.
Já, Číšník ocení i restaurace
Proč je aplikace výhodná pro zákazníky je celkem jasné, ale ona má mnoho výhod i pro samotné restaurace. Tam, kde se nečeká, se lidé rádi vracejí. Prográmek udělá spoustu práce za obsluhu. Zákazník se v podstatě obsluhuje sám, takže aplikace prodává za vás. Mezi její výhody patří hlavně rychlejší provoz, efektivnější využití kapacit v restauraci, spokojení hosté, kteří nemusí čekat, a také určitá konkurenční výhoda.
Pozitivní ohlasy
Já, Číšník běží zatím chvilku, ale už teď má mnoho pozitivních ohlasů. Je zřejmé, že zákazníci jsou nadšeni a vidí v aplikaci velký potenciál. Navíc je to jediná aplikace v ČR, která funguje na tomto principu.
Jak aplikace funguje, se můžete podívat na následujícím videu:
Nebo ji rovnou vyzkoušejte a stáhněte si ji do svého chytrého telefonu. Je totiž zdarma.