Brad Pitt, který je sex symbolem mnoha žen, se stal hlavní tváří legendárního dámského parfému Chanel No. 5. A Chanelu se tento krok rozhodně vyplatil. Tržby rostou a vznikají i internetové parodie.
Brad Pitt v reklamě Chanel No. 5 Zdroj: youtube.com
Tváří dámského parfému Chanel No.5 byl i sexuální symbol 20.století, Marilyn Monroe. Po ní třeba Catherine Deneuve, nebo Nicole Kidman. Brad Pitt je tedy prvním mužem, který svou tvář tomuto parfému propůjčí. Brad sice nemůže bojovat s grácií a něžností těchto žen, ale sám stojíce na černobílém pozadí působí nesmírně mužsky a přesvědčivě.
Tržby Chanel No. 5 prudce rostou
Za úspěchem této kapaně stojí Bradova mystičnost. I když zpoučátku byla reklama příjimána spíše skepticky a internetové blogy se ji nebály nazvat trapnou, příšerou a nesmyslnou, její genialita se projevila až časem. Právě díky tajemné a ponuře laděné kapani vzrosly tržby dámského Chanel No. 5 o několik procent, což ve skutečnosti představuje miliony dolarů.
Parodie na sebe nenechaly dlouho čekat
Jako každý výrobek, který je veřejností přijimán rozdílně, tak i Chanel reklama se dočkala mnoha internetových parodií. Terčem posměchu se stala i na Saturday Night Live, kterou sledují desítky miliony američanů.
Ať už se vám Brad Pitt v kampani na legendární dámský parfém líbí nebo ne, reklama očividně funguje a francouzskému módnímu domu přináší spoustu peněz.