Renomovaná česká módní značka pietro filipi v těchto dnech rozjíždí velkorysou reklamní kampaň ke své módní kolekci podzim/zima 2010. Novou tváří, kterou si lidé budou moci spojovat s modely této značky, je Aňa Geislerová. Ta se dokonce svými návrhy podílela na jedné části kolekce pod názvem Aňa for pietro with love.
Aňa Geislerová pro pietro filipi, Zdroj: 2media.cz
Ve dnech 6. – 8. června proběhlo na letišti Aeroklubu Roudnice nad Labem fotografování modelů nové kolekce. Téma má nádech romantického příběhu – Aňa, krásný muž z New Yorku a helikoptéra (jak tento příběh dopadne, se nechejte ještě chvíli překvapit). Kampaň ztvárnil talentovaný fotograf Matúš Tóth a bude doprovázena i krátkými videi s velmi netradičním obsahem, která budou již brzy k vidění na webu www.pietro-filipi.com.
„Chtěli jsme, aby fotografie vyprávěly zákazníkům příběh, byly autentické a vzbuzovaly emoce a radost ze života a samotného oblečení. Taková je i filozofie naší značky,“ říká marketingová manažerka firmy pietro filipi Tereza Müllerová.
Celá kolekce podzim/zima 2010 nabídne vedle standardních business a smart casual kusů i novou pánskou linii prémiových obleků, které jsou vyrobeny z těch nejluxusnějších materiálů s příměsí kašmíru a hedvábí.
Aňa Geislerová pro pietro filipi, Zdroj: 2media.cz
Současná módní ikona Aňa Geislerová a dnes již také novopečená módní návrhářka byla ze své práce naprosto nadšená. První ukázku z připravované kolekce Aňa předvedla na jaře letošního roku na filmovém festivalu Berlinale. Oblékla se do svého vlastního návrhu – vzdušné róby v barvě holubí šedi s rudým srdcem na hrudi a řasenou sukní, na niž bylo spotřebováno 17 metrů látky.
Další modely kolekce Aňa for pietro with love budou k dostání ve vybraných obchodech České a Slovenské republiky v nadcházející sezóně podzim/zima 2010. Těšte se na moderní oblečení, doplněné výraznými detaily (např. speciálně navržená série knoflíků) a spoustou originálních doplňků.
Móda původní české firmy pietro filipi (založena roku 1993 v ČR) je zaměřena na moderní a náročné zákazníky, pro něž je móda neodmyslitelnou součástí životního stylu a vyjádřením vlastní osobnosti.