Od začátku února je k vidění v ulicích Prahy nová outdoorová kampaň s ústředním tématem 80 let Zoo Praha, které bude leitmotivem celého letošního roku. Na billboardech a citylightech se postupně představí historicky významné zvířecí osobnosti.
80 let Zoo Praha, slon Baby, Zdroj: Zoo Praha
Cílem kampaně je nejen připomenout oslavy 80. výročí pražské zoo, ale i příběhy zvířat a obdivuhodnou historii chovu vybraných druhů.
80 let Zoo Praha, lachtani, Zdroj: Zoo Praha
„Při přípravě outdoorové kampaně 80 let Zoo Praha jsme sáhli po historických fotografiích a to bez velkých ohledů na jejich výtvarnou či technickou kvalitu. Rozhodli jsme se totiž napříč desetiletími představit první zástupce nejdůležitějších a nejatraktivnějších živočišných druhů chovaných v naší zoo,“ vysvětlil ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek.
Jako první se na billboardech a citylightech objevily ikony z rané historie Zoo Praha, tedy z 30. let minulého století, kterými bezesporu jsou lvice Šárka, slon Baby, vlčice Lotta a dvojice lachtanů darovaných Vlastou Burianem, Batul a Hýta. V průběhu roku se pak představí zvířecí osobnosti dalších dekád. Jejich příběhy budou postupně zveřejňovány na webu Zoo Praha a v sociální síti Facebook.