Šampióna letošní ligy amerického fotbalu už známe. Podívejte se na nejpovedenější reklamy, které měly v historii během finálového večera Super Bowlu premiéru.
Šimpanz v reklamě Career Builder. Zdroj: reprofoto youtube.com
Vysílat Super Bowl je skvělý kšeft
Letošní finále NFL mezi Baltimore Ravens a San Francisco 49ers bylo největším svátkem amerického sportu, během něhož se na pár hodin zastavil život v celé zemi. Vysílala jej americká stanice CBS, která si během toho sportovního svátku díky sledovanosti převyšující 40 % vydělala na reklamě stovky milionů dolarů. Loňské finále Super Bowlu se dokonce stalo nejsledovanějším programem v historii USA s celkem 113 miliony diváků.
Absolutním rekordem je reklama za 5,85 milionů dolarů, tedy zhruba 110 milionů korun. Pro představu nejdražší televizní reklamy v Česku stojí kolem milionu korun za 30 vteřinový slot.
Vražedně krásná Megan Fox
Herečka a modelka Megan Fox, která byla pánským magazínem FHM vyhlášená nejvíce sexy ženou pro rok 2008, ve vaně láká na nový typ mobilů. Po odvysílání této reklamy se v USA strhla lavina kritiky, protože tvůrci použili pro detailní záběry na ruce jinou modelku.
Šprti si přijdou na své
Mezi nejkontroverznější reklamy letošního Super Bowlu rozhodně patří kampaň firmy Go Daddy, jež nabízí internetový web hosting. V té se supermodelka Bar Rafaeli líbá s inteligentním, ale ne příliš atraktivním chlapcem. Jestli by vás tato reklama přesvědčila, abyste si zaregistrovali doménu u Go Daddy, posuďte sami.
Spolupracovníci jsou opice
I reklama na portál nabízející zaměstnání a poradenství na trhu práce může být vtipná. A co je vtipnějšího než šimpanz v košili? Taky vás někdy napadlo, že vaši kolegové nebo šéfové jsou spíše opičáci než normální lidé? Pak vám tato reklama bude mluvit z duše.
Motivátor Terry Tate
Co dělat, když ve vašem oddělení vládne chaos a nekázeň? Váš kolektiv očividně potřebuje motivátora! Firma Reebok dokonce natočila celou seriálovou sadu reklam, které sklidily velký úspěch.
Čokoláda M&M: I’m sexy and I know it
Také si celé roky říkáte, že hnědé M&M jsou ty nejnudnější? Po zhlédnutí této reklamy možná změníte názor. Propojení produktu a aktuálních hudebních hitů k Super Bowlu prostě neodmyslitelně patří.
Snídaně pro děti je důležitější než záchrana světa
Svůj Super Bowlový debut letos zažila celostátní kampaň podporující mládež v konzumaci mléka se sloganem „got milk?“ Reklama, ve které Dwayne „The Rock“ Johnson dává přednost zajištění mléka pro děti před záchranou světa, má být inspirací pro současnou generaci rodičů.
Děti jsou z vesmíru
Tati, odkud se berou děti? U této otázky se nejeden rodič začne potit. Ovšem pohotový otec, který je zároveň řidičem nového vozu Kia Sorento má hned vysvětlení. Jednoduše řečeno Kia, stejně jako například Coca-Cola, letos vsadila na roztomilost.
Důchodci v pubertě
Myslíte si, že se důchodci nedokážou odvázat? Bernie Goldblatt a jeho amigos z domova důchodců vás přesvědčí o opaku. V parodii na megahit roku 2012 „We Are Young“ si partička penzistů užívá noc, na kterou jen tak nezapomenou.
Blondýna v obchodě s elektronikou
To, že povolání prodavače s elektronikou není žádný med, je známá věc. Co se tedy stane, když do obchodu zavítá blondýna, která ničemu nerozumí?
Hádka v knihovně
Naprostý reklamní touchdown letošního Super Bowlu májí na svědomí sušenky Oreo. Rivalita mezi příznivci sušenky a náplně vyvrcholila v šeptací hádku v knihovně, při které vzduchem létaly nejenom knížky, ale také židle a regály.
Jaká reklama se vám líbila nejvíc? Myslíte si, že i čeští tvůrci reklam jsou schopni natočit podobné kampaně?