Málokoho by napadlo, že se v nejslavnějším hitu plzeňské kapely Mandrage Šrouby a matice skrývá ohromný marketingový potenciál. Jako první si tento fakt uvědomil obchodní řetězec pro kutily Baumaxx.
Vedení řetězce díky použití písně doufá ve zvýšení prodeje šroubů a matic. Zdroj: Universal Music
„S radostí můžeme oznámit, že se naše společnost dohodla a uzavřela smlouvu s kapelou Mandrage. Jejich hit Šrouby a matice plně vystihuje naši vizi a zazní v naší nové reklamní kampani, která bude spuštěna v květnu,“ prozradil Marek Šulc z tiskového oddělení Baumaxxu.
Úspěch díky reklamě slavili i Nightwork
Vedení řetězce doufá, že spojením s Mandrage se podaří získat mnoho nových a spokojených zákazníků z řad fanoušků kapely. „Věříme, že mnoho mladých mužů bude chtít svým dívkám nejen sahat pod sukně, ale i vrtat police. A pro nákup šroubů a matic si následně vyberou jeden z našich obchodů,“ vysvětluje Šulc.
K záležitosti se vyjádřil i zpěvák a kytarista skupiny Pepa Bolan: „Ze spolupráce s Baumaxxem jsme všichni úplně nadšeni. Možná na to nevypadáme, ale ve skutečnosti jsme všichni zapálení kutilové a ve svém volném čase nejradši něco řežeme, stloukáme, vrtáme, hoblujeme či natíráme.“
Jaký bude mít spolupráce ve finále výsledek, těžko prozatím předjímat. Účast v reklamě má však na příliv nových fanoušků zpravidla vysoce pozitivní vliv, jak dokázala skupina Nightwork písní Tepláky, v níž propaguje výrobky značky Adidas. Po jejím zveřejnění kapele výrazně vzrostla popularita.
Apríl